2017. augusztus 10.

KEDVENC YOUTUBE CSATORNÁIM

Visszatértem! És rengeteg ötletem van, amiről írhatnék, ráadásul időm is van végre nyugodtan kivitelezni ezeket. Bár nem szokásom betartani az ígéreteimet, szóval ne vegyétek kézpénznek, hogy itt decemberig nem lesz hiány posztokból.
A sort kezdeném is egy YouTube-os bejegyzéssel, mert amíg nem volt netem, ez a felület hiányzott a legjobban. A blog után persze. (Szép mentés.) Igazából nem nézek sok videóst, szóval nem válogattam sokat. Őket szeretem, őket követem. A többi kalandozásom a YouTube-on igazából zenekeresés.



CONNORFRANTA

Connort már nagyon régóta követem, szerintem ő az elsők közt volt, akikre feliratkoztam. A csatornáján személyes dolgokkal foglalkozik, sokszor felkerül az LMBTQ+ téma, hiszen Connor is tagja a közösségnek, néha megmutatja nekünk a világ szépségét, és inspirálja a nézőit, néha pedig csak leül a kamera elé, és beszél, de ezt is szórakoztató módon teszi. Egy csupa szív, humoros fiú egyedi stílussal és rengeteg kreativitással - így tudnám jellemezni őt. Tőle van kedvenc videóm is, amit néha vissza szoktam nézni, és a meghatódottságtól könnyes szemmel mosolygok - Video To My Future Kids.

DAMONANDJO

Egy nemrég felfedezett csatorna a listában. Damont és Jot a Youtube ajánlásként dobta fel, de nem gondolta ő és én sem, hogy beleszeretek ebbe a két karizmatikus emberbe. Damon és Jo legjobb barátok, akik rengeteget tanulnak, nyelveket tanulnak önerőből, és próbálják a legjobbat kihozni az életükből, mindezt pedig videóra veszik. Láthatjuk kalandozásaikat szerte a világban, hallgathatjuk, ahogy portugálul beszélnek a videóikban (figyelem: nyelvgyakorlási lehetőség!), nevethetünk velük a szituációkon, amikbe keverednek. Végtére is, Damon és Jo szerint ezért váltak sikeressé az utazós vloggerek körében: hihetetlenül viccesek, szeretnivalók, és két lábbal a földön járnak. A videóikban nem jelenik meg az a fajta modern technika, ami megszégyenítené a dokumentumfilmeket is. Nem használnak GoProt, drónt és egyebeket. Egyszerűen elutaznak, sétálnak, buszoznak, metróznak, vonatoznak, beszélgetnek a helyiekkel, és igyekeznek megismerni az országot.

LILYCREADS

Booktuberek terén szörnyen válogatós vagyok. Magyart konkrétan nem is találtam, akit szívesen néztem volna, külföldiek közt találtam szimpatikusakat, de őszintén szólva rettentő unalmas tud lenni, hogy mindegyikük ugyanazokat a videókat csinálja ugyanabban a stílusban ugyanazokkal a könyvekkel -, amiknek a háromnegyede Magyarországon még meg sem jelent. Aztán rátaláltam Lilyre, aki egy ausztrál lány, nem is olyan régóta van "a szakmában". Lily nagyon őszinte, ami a szívén, a száján típus, ráadásul vicces. Szerintem az egész csatornája egy unpopular opinion tag.


LINA ÉS PANNI

Az egyetlen hely az interneten, ahol divattal vagy szépségápolással találkozom, az Lina és Panni csatornája. Bár a videóik nem csak ezekkel a dolgokkal foglalkoznak. Sokszor tesznek közzé személyes témában is, ilyenkor legtöbbször sok fiatalt érint a tárgy, és a termékbemutatóikból sem azt érzi az ember, hogy minden héten mást használnak, és csak úgy szórják a pénzt felesleges dolgokra. Legalábbis a legtöbb beautyvloggerrel így érzek. Lina és Panni nem is akarják elhitetni, hogy vérprofik, és mivel én sem vagyok az - sőt! - ezért úgy érzem, ők képviselik leginkább azt a réteget, amelyik szeret/ne a sminkkel és a ruhatárával ügyesen bánni, de ezért nem akar több százezer forintot elherdálni.

JACKSGAP

Jack története akkor kezdődött, mikor befejezte a gimit. Úgy döntött, halaszt egy évet az egyetemen, és egy évig utazgat, random dolgokat csinál, és videózgat. Jack hosszú utat járt be. Szó szerint. Amerika, India, Ausztrália, Ázsia, Olaszország, Ibiza, Afrika és még egy csomó más hely. Mindenhol felfedezte a kultúrát, igyekezett tenni valamit az ott élőkért... és szórakozott. Például indult Indiában egy riksa versenyen a barátaival. A csatornán sokszor feltűnt testvére, Finn is. Ahogy telt az idő, Jack egyre jóképűbb lett, látszott, hogy felnőtté vált, és mintha még tartott volna neki ez a kis gap year - ahogy külföldön hívják -, sorra tette fel a videókat különböző helyekről és emberekről. A csatorna  kinőtte magát valami környezettudatos dologgá, és egyre jobban lehetett érezni, hogy Jack inspirálni szeretne mindenkit és egy jobb helyet akar varázsolni a világból. (Úgy érzem, nagyon sok mindenben hasonlítunk, de ez most nem ehhez a bejegyzéshez tartozik.) Sajnos Jack már egy éve eltűnt a YouTube-ról, így a nézőinek be kell érnie a régi videókkal.

Nektek kik a kedvenceitek? Várom az ajánlásaitokat! A felsoroltak közül nézitek valamelyik csatornát?

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Haha! :D Azért is van az első helyen, mert örök kedvenc. Az ő videóit kivétel nélkül azonnal megnézem, ha jön az értesítés.
      FrantaFam pacsi! :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.
emerge © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.