2016. szeptember 18.

READATHON - OLVASÓ MARATHON

Itt az ideje, hogy visszatérjek, és újult erővel kezdjek megkönnyebbülni!
Sajnálom, hogy eltűntem, és utálok folyton sajnálkozni, meg panaszkodni, de rengeteg a dolgom a suli körül. A némettanárunk úgy döntött, hogy ő egyedül annyi házit fog feladni, mint tavaly három némettanár együttvéve. Emellett a kémiát és a fizikát már most nem értem, matekból pedig igyekszem nem lemaradni.
Szóval, időm egy szál se, de a múlt hétvégén, amíg három órát utaztam haza, majd vissza, legalább befejeztem két könyvet is. Sovány vigasz, de ez is valami.
A bloggal kapcsolatban kissé elvesztettem a lelkesedést, de kitaláltam valami nagyon-nagyon szuper dolgot, ami visszalendíthetne, pontosabban kettőt is. Az egyik az új kinézet, amit már most nagyon imádok, mert az ősz az egyik kedvenc évszakom, a másik pedig ez a kihívás, amit a címben is olvashattok.
UPDATE (11.03)!!
A Readathon egy 24 órán át tartó olvasási kihívás, amit az őszi szünetben, pontosabban november 4 és 5 között fogunk levezényelni. Az időpont azért ekkorra esett, hogy a suli előtt kipihenhessétek magatokat, de ne lógjunk bele a halloweenbe és a mindenszentekbe, mert tudom, hogy ilyenkor legtöbbünk a családdal van.

Nem akartam sok szabályt lefektetni, de ahhoz, hogy működőképes legyen ez a kihívás, muszáj néhány dolgot szilárdan kijelenteni:

- a kihívás november 4. 8:00-kor kezdődik és másnap (5-én) ugyanekkor fejeződik be
- a kihívás csak ebben az időintervallumban ér
- UPDATE: a kihívást bármelyik időpontban november 4. és 6. között elkezdhetitek és befejezhetitek, hogy a szabadidőtökhöz igazíthassátok (én tartom magam az eredeti tervhez)
- a 24 órás olvasás nem azt jelenti, hogy non-stop, mert természetesen a szervezetünknek szüksége van szünetekre, amikor ehetünk, könnyíthetünk magunkon, és kicsit pihenhetünk, ezért minden órában legalább 20 oldalt el kell olvasni
- a könyvek mennyisége, típusa teljességgel mindegy, de én azt ajánlom, ha gyorsan olvasol, és tudod, hogy több könyvet fogsz elolvasni, kezd valami könnyűvel, hogy ne unj bele, és sikerélményed legyen, mikor befejezted
- ha jelentkezni szeretnél, pofonegyszerű dolgod van: írsz egy kommentet ez alá a bejegyzés alá, vagy bejelölöd, hogy részt veszel a Molyon létrehozott eseményen
- ha véget ért a kihívás, ki fog kerülni egy poszt a blogra, ami alá nyugodtan leírhatod az eredményeid, élményeid

Remélem, sokan részt fogunk venni rajta, és élvezni fogjátok!
Addig is: olvassatok egy könyvet!

Kép forrása: x

4 megjegyzés:

  1. Hú, ez baromi jó, tuti kipróbálom! Ráadásul november ötödikén van a szülinapom, ennél jobb programot nem tudnék kitalálni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de jó, örülök, hogy részt veszel! :)
      Jól eltaláltam akkor az időpontot!

      Törlés
  2. Húha Ginny*-* Ez valami nagyon jó ötlet. Én is szeretnék jelentkezni, már alig várom a novembert:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már hárman fogunk olvasni, ez nagyon szuper! :D
      Már én is tűkön ülök, pedig addig még sok víz fog lefolyni a Dunán...

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.
emerge © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.